mandag 6. januar 2014

1

iblant kan jeg få åpenbaringer om hvor mye jeg egentlig vil gjøre her i livet, men det forsvinner for meg før jeg får snudd meg om. når ting ikke går min vei drar jeg med meg hele verden ned i mørket. jeg elsker lyden stillhet lager. jeg pleide å nesten ikke spise. min egen død skremmer meg ikke i det hele tatt. jeg vil bli flytende i fransk. selvtilliten min er skjør som et aspeløv. jeg har aldri sluttet å drømme når jeg våkner. en gang stoppet mamma sitt hjerte da vi spiste middag sammen. min største frykt er å bli forlatt. da jeg var sytten var tilværelsen en latterkrampe på en rosa sky.
jeg elsker gutters ansikt når jeg ligger med dem. alt som er skittent inspirerer meg. bestefar har tatt de beste fotografiene jeg vet om. jeg var forelsket i en himmel full av fregner. gresset er alltid grønnere et annet sted.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar